2006 年 6 月 12 日 星期一
琴日早上,,我& 呀妹&清哥哥去圖書館,,,,
好多人,,9點幾就full~~~我地等咗差5多兩個鐘ar><"
最後都走咗,,,番到就home....我地就係咁study!!!>"<
好努力ar!!!!!!!!!!!!!!!!
今日,,我地又調咗位~~我&(6)坐~~