2006 年 7 月 9 日 星期日
今日,,我+呀妹打排球~~
之後見到楊楊,,就叫佢黎同我地一齊打波~~~
都好開心啦......呀妹冇幾耐就走咗啦~~
之後又見到優悅,,我地又一齊玩~~~
我同楊楊再上咗佢家玩,,玩[uno]...
我差d唔記得哂點玩,,不過有佢地兩個教,,我先記得~~~~~