2007 年 3 月 6 日 星期二
今日上p.t.h.課...
miss叫陶凱欣開窗,,,
佢冇啦啦發脾氣咁好大力開個窗,,,,,
之後比miss鬧><"
佢成日咁既脾氣,,當人罵都唔怪既><"(sorry....)
放學之後,,我地練波~~
ok啦d成績.........