2007 年 3 月 9 日 星期五
今日同d c組既隊員去富寶練波...
因為佢地聽日都要比賽.加油!!
好開心...唔知點解同佢地一齊玩好開心,,,,(喊緊="=)
我又唔係c組,,
又同b姐
轉班又識唔都d比較好既同學....
反而同舊同學既感情差左...
我好想變番以前咁呀.....
點解我要咁黑仔.....
但偏偏係我唔開心既,,有d咁好既隊員可以帶比我歡笑??