2007 年 3 月 13 日 星期二
今日,,上早上上課果時好暈呀..因為琴日跑過黎><"
係20分鐘10個圈,,20分鐘15個圈..20分鐘15個圈..20分鐘15個圈..
LUNCH我同YIP一齊食..
之後我地計D野,,
係話我唔想轉2e班啦><"
我地上p.t.h.
玩大電視遊戲~~岩左5個~
好野!!好朱古力~~
之後放學練波....
好差勁...差d喊..............
因為琴日先練完跑,,仲係痛~