好耐無up bg啦-_-" 由於初2 既生活真係太繁忙...嘻 講番今日啲野先~ 由於今日係授課日啦, 所以天都未光都番左個 } 老吹, 番去, 測左個中文 } 難到碌地, 自修左一堂 } 吹水多過望書, 跟住就測物理 } 還可以吧 測完王mz入黎講軍訓d野 講完就走, 去左人地屋企, 係電視到睇 [ 不-可-能-任-務] 挺好的~ 睇完就番左屋企, 打機去了, 而個星期太辛苦v_v 唔該搵人cm.. 嘻, 最好搵埋fd黎啦-_- 希望有30個....嘻