今日比媽咪叫先起到身...之後..即刻溫番d生字..
整埋其他野..就上學了..
測Eng*..><..超級緊湊!!!
班主任堂..老林好似食左屎咁呀..-v-狂鬧人哇...
Pth..做番d w.s ,,超快咁過嚕...
Maths..拍埋1齊做數..吾識..*.* ,,大笨蛋..
2堂Eng..老林最尾先派卷..好驚呀..><
個個都派左..係得我,成,耀3個未派得..T^T..好緊張呀!!..Fuck*
Lunch..比育子快過我tim..^^
Music..唱【Shall We Talk】,【再見二丁目】+估歌仔..>v<
Chin..做w.s,, 很眼訓...*
Hist..睇片..之後..我地係度傾計..好搞笑的...
放學啦!!..去左霖屋企1陣間..落去等埋so怡就走啦..
行到7-11果度..有個細路仔1推開到門就撞親個婆婆..
之後..個婆婆即刻挨埋1邊..好似好辛苦咁..勁慘..T^T
跟住..陪佢地去剪頭髮嚕..之後..徐欣都黎左..
我地坐埋1邊..1路傾計..1路睇佢地點剪..嘰..
之後..周圍行下嚕..開心的..
7點幾..就返家喇..終於都測完驗啦!!!>v<..
若有天可從零再一次… |