年初3*
起身..自己整野食..就睇【海豚灣戀人】..>v< 1睇就睇到2點幾啦..屋企得我1個起左身..哥哥佢地仲訓緊.. 之後..洗頭..換衫..就落去搵瑩瑩同波雞mum..超級搞笑..^^ 飛的過聚寶..唱kk..仲有CAM..CINDY..徐詠..HEUNG.. 波雞mum要吃飯..所以早走了..之後..我地玩喇..7點幾..走了.. 後尾..我地去左6樓坐...鋤dee..坐左陣..我早走了.. 因為同哥哥佢地出去吃飯..返到家..放低d野..又出去啦.. 去左金源吃..9點幾..去左大家姐屋企..等埋子汶..就返家.. 返到家..執屋..沐浴..玩電腦....
年初2嚕..
早d起身..抹地執床..之後..就同爸爸落去掃貨.. 跟住..姑姐果d黎左喇..他們開心的玩.. 食完野之後..就同嘉燕落去6樓坐坐.. 傾左陣..彩琴都黎埋喇..今年d新年氣氛都吾同咁既.. . 諗諗下..我地就去左聚寶唱kk.. .. 之後..2家姐都黎埋..1齊玩..幾頂癮呢.. 我地要早d返家吃飯..因為今晚爸爸同媽咪去旅行..>v< 跟住..姑姐佢地走了.. 我同2哥幫手抹地..真乖**^^ 9點幾..我就送爸爸同媽咪去搭E41.. .. 之後..返到家..沐埋浴..就落去啦..1:30返家.. 子汶黎左..佢今晚係度訓..好!!*2點..同CAM..瑩瑩傾左陣電話.. 好累喇!!..>"<..2:30就覺覺啦..
年初1**..>v<
早d起床.. 之後..1家人1齊食飯.. .
同爸爸媽咪講d祝福既說話^^..之後..就派利是比我地3個.. >3<
之後..睇左陣網劇【海豚灣戀人】..就換衫..去伯伯度拜年.. .
yaya*..跟住..開始賭檔喇.. .. 10點半..大細..魚蝦蟹..廿一點..3公.. ..
跟住..食左d點心.. ..睇tv【功夫】..之後..條腰好痛.. ..同媽媽返家先.. .
返到家.. 抖左陣.. .就玩電腦啦.. .又睇網劇.. .>v<..