10點幾就起左身喇..
點解咁早架..-3-..之後..玩電腦..傾電話"
下午..同TRACY..CHAT左好耐計..>3<
I LOVE U呀!!..XDD吾好離開我.."'...
3點幾..同媽咪出左去大中行..""..跟住,,
6點幾..有野搞..同CAM出左去尖東""..
搭車個陣..有個bb好得意的""..>v<
我地見到好多野食啊""..個陣..好肚餓"'/.\
有:麻辣火鍋..魚蛋..豬紅..壽司..手卷..咖哩飯..
炒麵..雪糕..芝士蛋糕..艇仔粥..煎鑲3寶..炒蟹......
之後..係新達M記..食野*..雞雞係果度做呀"'..
跟住..我..CAM..波雞..瑩瑩..定茵..豪記1齊行番去富善"'..
10分攰"..>"<..跟住..去左6樓坐..得番我..瑩瑩..CAM..波雞*
大家都好攰咁..傾下計..唱歌..唉*..後尾..江峰..SO家都黎左""
1齊吹水""..之後..吾知瑩瑩去左邊"'..><CAM勁擔心""..
原來..瑩瑩係出面坐"'..之後..CAM陪瑩瑩返屋企先""..
得番我..波雞..江峰..SO家係富善吹水""..好耐都冇試過咁喇..T^T
傾傾下..波雞..江峰走先*..得番我同SO家..""
哈..原來大家係同1類人"XDD..唉*...T^T
過多陣..就返屋企喇"..凍..>"<..
|