﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ 返學.. 放學,,冇野做"..就返屋企喇"..>/\< 係富善,,同bb傾左陣,,就走喇".. 之後..打機"..玩電腦..7點..落去買野".. 跟住..搵波雞媽子,,瑩瑩,,ONKI係善鄰傾計!!".. 傾左陣..就走喇"..>/\<心情吾好*..... {{..從來沒對我坦白,,【鄭伊健,,】 ﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ 9點幾..比媽咪叫左起身"..去飲茶".. 1點..就返番屋企喇"..同大哥打機"..XDDD 之後..同瑩瑩打比李SIR"..勁搞笑"..個陣,,太悶喇* 4點幾..小睡左1陣"..同定茵傾電話"..傾傾傾ING".. 5點幾..同爸爸落左去華潤掃貨"..{{家庭樂.. 7點..bb打黎"..>"<..講番..琴晚D野".. 之後..傾傾傾"..好耐都未試過傾咁耐計喇"..>3<.. 我地好似岩岩識個陣咁樣傾*..好舒服"..>"<.. 如果可以既話,,好想時光倒流"...>/\<..我鐘意以前xx!!.. ﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ 2點幾..出去練波"..係樓下..見到你".. 傾左陣.."'>/\<..之後..同瑩瑩去A-1等佢地"'.. 練波嚕"'..豬肉帶左3個細路仔過黎丫'''../\/\ 個bb囡仲坐緊bb車架"..白雪雪"..好得意"..>\/< 之後..28秒內3次來回跑"'..攰死左".. 練完波..就去左大中買野食.."'同TB仔..瑩瑩去6樓" 波雞媽子都係度"..不過上左陣..走喇".. TB仔送埋我返屋企"..吾該"..>\/< 跟住..沐浴..溫書"..好努力丫!!..+oil*!!..>"< 之後..等喇.."'..點解..你仲未打黎"..>/\<唉".. ﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍