今日臨出門口個陣..bb打比我*..
返到去..隻眼腫哂"..唉*..喊..都冇用"..
LUNCH..bb早退"..
MUSIC..唱{終身美麗}..{七友}..{姊姊}..
之後..中史..PTH都要TEST*..煩.."
放學..冇咩野做..就返屋企喇"..>"<
打比bb.."好失望嚕"..漂左D眼淚出黎"..
5點幾..同家姐去鄰里社交埋D手尾"..係度9遊"
係大家樂坐..真係好DOWN"..等埋定茵.."'
定茵走先"..好煩*..我崩潰喇"..吾知可以做D咩*
陪家姐等GARY"..之後..我返屋企先"..
同媽咪嘈左幾句.."..心情吾好"..對吾住..
9點出左去..同定茵1齊"..睇人打波"..
坐坐下..好凍"..去9遊左1陣"..再返番去"
叫定茵打比bb":吾得閒..吾得閒"..我好傷心"
原本..我之前講過既野..你都做吾到"..點解??
點解..要避!!"..>"<..究竟有冇理過我既感受"..話我知啦"><
{{..你不在,, 當我最需要愛.."..
|