﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
返學..
lunch..
上eng個陣..好搞笑..黃偉聰答左條問題.."
我地成班拍哂手掌..勁讚佢..你好叻呀"'..
老林都係度笑.."'我地1定要團結的"'..
上maths個陣..康wai芬用佢既腰力..
1野趴左係張臺度"..呀sir..O左咀"..
勁頂癮呀.."'成班都笑死.."'..
放學..做board.."'冇幫過手.."'>"<
好似好過份咁.."'..>"<返家個陣..個身濕哂"'..
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ |