Diary:..'''
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
琴晚同哥哥玩ps2..玩到3點幾..
今朝爸爸打黎..話飲茶..睇左1陣孫悟空..
就走嚕"..去到興華閣喇..12點幾返番屋企..
爸爸就同媽咪去左沙田行街街.."'
darling就係kentong屋企打牌..
下午..同瑩瑩佢地傾電話"..睇鬥魚2.."'
爸爸返黎個陣..佢買左對鞋比我喎"'超驚喜>3<ke..
5點幾..就同瑩瑩落去買"天外"隻碟..兜左個圈..
瑩瑩教我點裝果d嚕"..仲幫我up左lv..哈哈"..
超低b.."'沐浴..睇tv..shit"喉嚨痛呀..>/\<
冇乜點同darling傾過計.."'>/\<miz.........
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ |