﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
今日CHIN堂要小測"..希望..高分d*高分d*..>/\<
R/EE堂..落左去買本死人野"..= =無奈"..
EPA..果個呀SIR好頂癮"..噴射式既屎*!..XDDD
MUSIC..好多人都吾唱歌仔"..以前2E勁大聲架"..
諗起..以前..的確好HAPI架*..>"<【想回到過去】..
放學..同小貞..定茵走"..個陣..好搞笑呢"..
之後..去左定茵屋企坐左陣"..就歸家喇"..
夜晚..做哂H.W.."'同POK..CHat左陣"..
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍ |