﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
返學..
CHEM堂..做實驗"..
LUNCH..係3樓..陪左你1陣.."'..
之後..P.E堂..今堂..玩手球"..幾好玩的"..
跟住..好快搞掂D野喇"..我同小貞陪T-BACK返屋企"..
唉"..見住你走緊"..又話等我"..>/\<..算吧*..
練波..CARMAN新加入"..>\/<1定正爆"..
做完SIT-UP個陣..背脊痛到飛起"..
吾小心踩左TOBY隻手"..>/\<..勁內疚"SOR呀*>3<
跟住..我地打比賽"..今場大家都好投入"..>\/<..
6點幾..走嚕"..佢地係M記坐..買野食"..
走個陣..聽到好吾開心既野"..>/\<..頹廢哂.."'..
WHO AM I??..CAN U TELL ME".............
返到屋企..勁攰"..唉"..又搵吾到你喇"..>/\<..
好想好似以前咁架"..吾好咁對我喇"..難受*..
﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍_____ ▂﹍﹍ ﹍ ▂﹍
 |