鱅唯愛粉粉iReNe BlOg鱅
粉粉係最好嫁>3<
心中既on.1呀>﹏<
sp2lamnyung
暱稱: 諾x希[Irene]
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
我最尊敬的人
1.容大人(因為佢係我大人...唔尊敬唔得=x=)
2.粉大人(因為佢運動好勁@@"出自真心=])
3.澄大人(因為佢好受歡迎...我真係望塵莫及*v*)
4.wing大人(因為佢矮矮地...幾得意-v-)
5.meimei大人(因為佢係我偶像=])
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


無聊呀>3< 分類: 未分類

今日真係好無聊呀=3=

數學堂俾皮蛋國皇鬧=4=

都估到佢會強調'後邊班人'嫁啦= ="

佢真係好易明xp

大人仲叻叻...

估到佢今日一定鬧人=] 

。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。

夢之歷險報告=]

33lv啦=]

而家60幾%=]

幾開心xd

。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。

今日俾人話我係男仔-v-

所以蘇熙耀就叫我[敏哥]=w=

開心定唔開心好呢?_?

不過[敏哥]好難聽= ="

我唔鍾意=d=

不過佢地咁有禮貌咁用個哥字...

我都好鍾意咁受左=]

坐左而家呢個位= ="

一係俾人叫蚊姐...

一係俾人叫敏哥- -"

佢地係尊重定唔尊重我呢-v-???

其實我幾鍾意做男仔嫁-w-

做男仔鍾意人就話鍾意人-v-

男仔做主動好正常...

但係女仔做主動就好少見=[

(唔計曾晅) 

所以我寧願做男仔=[

(p.s.加上我做男仔又有可能可以同白粉一齊玩呢@@") 

。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。