今日真係好無聊呀=3=
數學堂俾皮蛋國皇鬧=4=
都估到佢會強調'後邊班人'嫁啦= ="
佢真係好易明xp
大人仲叻叻...
估到佢今日一定鬧人=]
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
夢之歷險報告=]
33lv啦=]
而家60幾%=]
幾開心xd
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
今日俾人話我係男仔-v-
所以蘇熙耀就叫我[敏哥]=w=
開心定唔開心好呢?_?
不過[敏哥]好難聽= ="
我唔鍾意=d=
不過佢地咁有禮貌咁用個哥字...
我都好鍾意咁受左=]
坐左而家呢個位= ="
一係俾人叫蚊姐...
一係俾人叫敏哥- -"
佢地係尊重定唔尊重我呢-v-???
其實我幾鍾意做男仔嫁-w-
做男仔鍾意人就話鍾意人-v-
男仔做主動好正常...
但係女仔做主動就好少見=[
(唔計曾晅)
所以我寧願做男仔=[
(p.s.加上我做男仔又有可能可以同白粉一齊玩呢@@")
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
|