唉,,,
幾日冇打blog=[
就俾大人鬧*v*
我會慢慢養成呢個習慣嫁.\/."
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
今日大人想叫我...
但係我聽唔到...
佢定左個塗改液黎我個邊...
俾面屎見到-v-
真係對唔住大人呀=["
唔好話我假*v*
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
今日常識堂...
要出去報告一d野...
個舊野我冇做...
我地組d人去左羅友到做..
諗番起羅友...
變態嫁佢><
冇人投俾我地=["
呀sir係改名天才=]
改我地個個咩歡樂糖糖斜面(好似*v*)
笑爆肚=](我幾叻叻=]我用左誇張呀-v-)
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
今日同大人傾電話...
問左佢一d野...
(唔想打出黎)
咁我真係無意中諗到呀嘛=["
冇咩玄機嫁-v-
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
[夢之歷險報告]
我32lv啦...>3<
我叫埋soben幫我打32時空...真係唔該曬..=]"
杜樂文好衰呀.\/."
成日話幫我做時空!
成日都未做就走!
黑人憎.\/.
。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。﹏﹏﹏。
|