尋晚睇完波, 加埋時西班牙終於贏左荷蘭
睇到5點, 今朝早諗住先去囉眼鏡, 跟住比條繩人
點知理工視光話要3點幾先有
頂... 咁早知唔駛9點就起身啦, 訓左4個鐘炸
跟住我等到1點幾就出左去, 2點就到左lu,
好好彩, 佢已經囉左黎啦
跟住就跟行程去比條繩人
黃子瑜見到我: 嘩, 你副眼鏡好搞禾
咩叫'好搞'??
呢個就係我o既新眼鏡o既第一個comment啦...