放學之後, 遁例地, 因為唔駛練劍而high 大左
本來諗住同班長整壁報, 但係又唔夠人幫手, 所以最後取消
但係我地都留左喺班房一陣, 其間班住任miss yuen 來諗住睇我地做成點
跟住我見到佢, 就大叫miss yuen!!!!
佢唔應我, 我再叫多次, 跟住佢話: tevin 咩事呀~
我叫佢行埋黎
佢行埋黎, 我喺佢耳邊話: 屌!
隔離全部人都聽到, 個個呆左咁望我, miss yuen都係
我就自己一個喺度傻笑xd