hi
大左添~
speciallyli
暱稱: speciallyli
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UH...
left 4 dead!
阿媽生日
Ms. YUEN!!!
跑步
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 35
今日人氣: 18
累積人氣: 955
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 14 日  星期三   晴天


坐飛機 滿足 分類: 未分類

事實上, 其實我宜家呢度仲係13號

不過算啦, 當佢係14號啦,

我由尋日(姐係13號)一路坐, 坐度宜家家拿大o既13號

自己一個座喺真係唔同d, 好好玩, 不過又好淆底

入境果陣, 嘩! 撞到個中學師, 好彩佢係教法文o既, 應該唔該唔識我掛

我老豆又話我帶劍擊d嘢去過關果陣應該要打開黎check, 都無o既

跟住係到去果等候區, 仲有差唔多兩個鐘, 咁呀? 唯有打下機啦~

睇黎睇去, 可以玩得最耐o既都係pes, 可以教到30分鐘一場波

不過我其實唔識玩pes...

30分鐘先入得果一粒

打完兩場, 佢就話可以上機啦禾, 咁緊係上左機先算啦

上左機坐好, 點知個空姐行埋黎話想我調話禾, 真係無嘢揾嘢黎搞

調左去後幾排, 一機姐, 望下隔離, 咦? 唔係香港人禾(雖然無乜出奇)

係黑人女人禾~

不過唔好再啦, 有嘢食, 我食左佢

喺飛機上面真係無乜嘢好做, 如果唔係有部電視o既話我應該無機會再喺度講嘢

睇左2, 3套戲, 跟住就訓啦, 起身又食嘢

食完嘢又訓, 訓醒, 又食

食完又訓, 訓完就落機lu~

本身呢我老豆就話有個職員會喺我落機果陣接我, 我心諗: 唔駛啦掛, 好易姐~

點知無職員接我.... 我即刻淆曬底

點知話咁快又過左關啦禾, 行李直情連check都唔駛

咁就出左黎啦, 我大伯已經喺機場度

去到佢地屋企, 終於過返d人o既生活, 呢一個月訓覺都應該唔駛流汗流到成張床濕曬lu~

我訓啦, 唔知你起左身呢? (雖然咁講, 但係我諗我都係未訓住嫁啦~)






訪客留言 (返回 speciallyli 的日誌)


speciallyli 於 2010-07-15 11:14 AM 發表:
yo, 大家好呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky! 於 2010-07-14 05:25 PM 發表:
老朋友,
你到左喇?
得閒就on msn一齊傾下計啦!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chineseboy23 於 2010-07-14 04:19 PM 發表:
yo my fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]