今日去個唔知咩商場,
見到有間超正o既化妝品專門店,
我阿嬸想入去試下,
我都想入去試下
睇到d香水好似幾好咁, 想買黎做手信,
跟住又去睇d眼影(係咪叫眼影??), 我同個阿妹 (仲係唔識串佢個名) 都查左d,
跟住又試下其他款式, 查左幾隻藍色
跟住就走左~
又入去其他鋪頭, 又噴左唔同香水, 搞到成身味, 不過真係好香, 貴嘢係唔同啲
行下行下去到戲院, 戲院出面有得打機, 同個鬼佬連機打槍game, 原來佢都係左手仔
打打下死左... 要再入錢, 我地成班人一齊講大話話部機食錢, 屈個職員比多幾個我地,
如事, 我地又再死, 又再講大話, 本來我地比左兩蚊買coins 最後有十蚊o既coins
玩完去食嘢, 對面張桌有兩個女仔,
一個望住我, 一個背住我
我望到背住我果個無啦啦轉身望過黎我呢邊, 我就望下佢, 佢即刻轉返身,
咁我又望下面向住我果個女仔, 都知係佢報料話比背住我果個女仔知有個怪人坐左喺對面桌 (果陣都仲未落妝)
我同佢對望左一陣, 跟住'電'下佢, 佢又'電'返我~
跟住就無理佢
又望去右邊, 又有班女仔喺度,
佢地指住我喺度細細聲講, 我又望住佢地, 佢地對住我揮手= =
我唔知佢係咪同我揮手, 咁就無理佢xd
搭車果陣, 發現自己原來比阿妹找左幾嘢, 唔怪得咁痛
返到屋企, 我大伯問我係咪比人打.. 我話: um... (內容大概都係hea佢)
跟住沖涼, 沖完d香女咪仲喺度
|