hi
大左添~
speciallyli
暱稱: speciallyli
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
UH...
left 4 dead!
阿媽生日
Ms. YUEN!!!
跑步
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 35
今日人氣: 4
累積人氣: 924
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 19 日  星期一   驟雨


返教堂 睡著 分類: 未分類

今日開始習慣加拿大o既時間,

晏左起身, 點知原來一起身就去教會,

可以預備心情再訓過, 早知尋晚就唔鬼好咁早訓

我應該係一生人第一次返教會, 心情其實都幾緊張,

你知啦~ 呢種洗腦專用活動, 唔係幾啱我

去到d人都幾熱情, 又有嘢食, 入去個堂到聽個耶穌友講耶穌

我大伯教我無嘢做果陣hup陣都無人知禾~

我聽左幾十分鐘, 就黎訓著之際有個新人介紹環節

耶穌友就話啦: 我地今日有個新人, 佢叫tevin, 佢份人好勤奮, 簡直就係佳品, 邊個想揾佢笨, 即刻黎就唔好再等

跟住就完左, 可能我今日著得好易認, 所以人人都行埋黎想ark下 我..   隻手~

講返個耶穌友講果d嘢, 真係呢~

佢話禾, 應該將主放喺你o既first place

可以用個FIRST字黎記: finances, interest, relationships, schedules, 同troubles

關於relationships, 佢話要放耶穌更前於你o既伴侶, 如果唔係你就係當你o既伴侶如同神禾,

如果係咁, 其實對你o既愛人都唔公平, 因為佢唔可以做到神做到o既嘢, 佢唔可以比到世界上所有o既嘢你

洗左腦啦= = 不過我諗我下次去應該唔會咁專心聽嫁啦

因為我發現有個彈電琴o既女人, 叫做李靜儀

其實都無咩特別, 不過想睇下佢咩料子, 最衰今次去無帶眼鏡= =

成個教堂最吸引人o既地方就係佢居然有個籃球場

咁算唔算係mixed land use? (唔....)

我黎到加拿大差唔多一個禮拜第一次見到有關運動o既嘢..

仲以為呢度d人全部陣係識坐喺度 (因為呢度真係好少見人旭, 出街都係坐私家車, 坐到屋企門口)

之後跟我大伯出街, 嘩佢真係屈機, 我諗都無咩人可以好似佢咁交遊廣闊, 佢真係去到邊度都有朋友

先去個商場, 買碟好平果度呢, 個老闆係佢朋友, 佢如果買到隻碟係普通話可以囉返去換廣東話

跟住就去附近o既market, 入面個麵包店佢又識, 佢差d整跌個包, 我提佢, 佢同我講跌左咪放返好佢囉個第二個, 因為個老闆娘佢識

佢仲話介紹老闆娘個女我識... 都係15歲, 不過應該呢世都唔會再見嫁啦

跟住去酒廠, 呢個正呀, 喺果度試酒, 又囉左佢個d酒瓶貼子

呢啲其實都濕濕碎, 睇下佢d schedule, 呢個月有4日要去飲, 跟住下個月又已經有兩三個, 再下個月都有

仲有佢真係個個星期都有飯局, 就今日又約左佢班"損友"下星期出街

(佢係咁叫佢班fd)

佢真係行出街就有jetso, 好正, 跟住佢實無死, 因為個個朋友仆住黎幫佢

咁多朋友唯一o既唔好處就係成日要做人情, 佢同我講次次都要做百幾蚊人情, 都幾傷

無計啦, 朋友, 有來有往姐~






訪客留言 (返回 speciallyli 的日誌)


appach 於 2010-11-14 02:03 PM 發表:
Normal 0 0 2 false false false EN-US ZH-TW X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:表格內文; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:新細明體; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-font-kerning:1.0pt;}
OK的!其實多去教會幾次看看,必定能給您全新的體驗
教會一般也有青少年團契、大專團契、社青團契等
當作交朋友也是不錯的!而且是一群「與眾不同」的朋友喔!
畢竟是年輕人嘛!要多些嘗試和新鮮經驗才好啊!
加油囉!^^
 
 
您好喔~~^^
 
 
其實基督信仰就是「和上帝建立美好關係」的信仰,「信心」、「認罪悔改」是第一步,再來,上帝更希望我們與祂建立「更深的情誼」,希望我們「愛祂」、「渴慕祂」(祂也愛我們)、聖潔、順服、謙卑、交託等等,總而言之,基督信仰講的就是「和上帝有美好的關係」!祂是愛我們的主、是生命的源頭!!^^
 
宗教信仰的確可以慰藉人心,也可以勸人為善,但它有"更高的目標",宇宙間真得有一位上帝,祂是愛我們的主、是生命的源頭!!願我們都來與生命的主"建立關係"!!^^
 
 
拜拜與祭祖問題通常是一般東方人要信耶穌時會遇到的難題,以下有29篇文章希望能幫助你處理這樣的困擾^^
 
基督徒雖不祭祖但有「記」祖,雖不上香但有追思活動,基督徒講求的是「敬祖」,而不是膜拜祖先
 
延伸閱讀:
要拜神,就拜「造物主」(上帝),不要拜「受造者」
 
 
OVER!就醬,不多打擾了!願上帝祝福大家平安喜樂!!^^
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



appach 於 2010-11-08 05:48 PM 發表:
Normal 0 0 2 false false false EN-US ZH-TW X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:表格內文; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; mso-bidi-font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-font-kerning:1.0pt;}
回應:
 
 
沒有錯!多多去教會真得很棒喔^^
 
以下網站必定能讓您瞭解基督信仰真得非常、非常『可信』!!^^
已經有三千多篇文章!且持續更新中!!
內容:達文西密碼「問題」、聖經預言、天堂陰間異象、名人見證、聖經科學論證、考古論證、基督信仰疑惑解答、神創論VS.演化論 等
 
 
由於「罪」進入這個世界,世間就出現死亡疾病煩惱,而上帝藉耶穌要讓世人與祂「和好」,重新建立「美好的關係」(這美好的關係原本被「罪」所破壞)。上帝造世人原意要我們與祂同在,並要受託去管理受造的世界,人原本是有權柄與榮耀,但因「罪」而失去,於是藉著耶穌基督而被挽回、過犯被赦免、重新恢復尊貴身份,將來與上帝一同管理新天新地,那是一個永恆福樂的新宇宙,公義和平永居其中,不再有痛苦、災難、死亡、老化與悲傷。
 
 
為何基督徒不拜拜呢?因為只有創化天地的造物主上帝配得我們敬拜^^
 
神明與祖先都是「受造者」。祖先,基督徒同樣懷念追思,但不視為神祇來祈求保祐或護庇,至於神明,那更是不拜了

 

您好基督徒之所以認定獨一真神是因為我們相信宇宙間有位至高主宰、有位造物主既然是至高主宰、創造宇宙萬有的當然就是" the only one"──獨一真神^^

 

一般人總誤以為只要能行「異能奇事」或「勸人為善」就是「神」,這是對於「神」的概念有偏差所致

「神」,應該是那造化天地萬有的上帝,且只有一位

我們不當錯拜任何「受造者」,墮落的天使偽裝成神來吸引人們拜他們,人類景仰古人的精神與氣節這是OK,但將他們視為「神」來拜則是不妥,墮落天使也乘機偽裝躲在神像後面,他們同樣會行異能奇事,但並不代表他們就是「真神」

只有「造物主」配受我們敬拜^^

 
延伸閱讀:
要拜神,就拜「造物主」(上帝),不要拜「受造者」
 
 
(常有人問我是誰,自介就寫在網誌最上方喔!可以去看看^^
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



speciallyli 於 2010-07-19 07:50 PM 發表:
大佬唔通真係坐喺度咩..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky! 於 2010-07-19 01:01 PM 發表:
你都幾留心去聽教wor...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]