尋晚燒嘢食燒到好晏, 所始宜家先打返..
頂, 尋日去阿堂家姐屋企燒嘢食, 本來好開心, 因為我原來已經做人舅父
但係開心一陣, 等到愈來愈多人到之後, 我黎到o既唯一工作就係坐,
果度d親戚係我o既超遠房親屬, 喺街度見到都未必係識果隻
坐左成個夜晚, 早知話自己留喺屋企好過, d嘢食又唔係特別好食,
我自己喺basement座左個幾鐘, 又喺dining room訓左個幾鐘, 食嘢同飲嘢又搞左個幾鐘
其實我今日除左去燒嘢食, 朝早都有世藝,
我朝日去左上course, 其實呢兩個星期都要上
佢今日最主要活動就係打波, 喺果度連我都屈到人機.. 乜美洲呢面d人唔係應該勁d嫁咩?
lunch之後個阿sir要我地寫故仔, 我好循例咁寫左個gag上去, 個阿sir話好正禾~
不過我覺得未如理想姐, 有一部份係話有個叫edmond o既人食左料炸彈
跟住周圍d人輪流 wow, 我諗住係每個人take一個大頭scene,
wow~
wow~
wow~
咁~ 不過佢地唔明我講乜.. 我又唔知點講, 算啦, 個阿sir話得咁就得囉, 我都懶得理
|