今日朝早黎左個新miss, 佢行過黎想認識我,
佢: oh what is ur name?
我: tevin t-e-v-i-n
跟住佢話: trevor?
我無理佢, 佢自己又話: oh tevin~
我唔知點解佢又會無啦啦load到,
跟住佢又講: oh i like ur name, i like ur hair too~
我諗, 最衰你係miss...xd
後來我知道原來呢個"miss" 都係十五歲= =
不過唔好理啦~
經過我尋日o既觀察, 個course除左我係無人gel頭o既
今日黎左個new boy, 佢係澳門黎o既, 佢都係gel頭友~
好開心又黎左個可以當係朋友o既人, 其他人都有怪怪的, 除左幾個尋日已經結交o既同輩
今日lunch之後有個遊戲, 最普通果幾隻啦, "有口無言"果類
玩完好多時間剩, 我睇個tutor ar時間ar得勁辛苦..
最後佢放棄左, 都係比我地打波, 不過佢話要玩創新, 佢話要每隊o既每一個人都入過波先算勝利 (跟我地玩遊戲o既時候o既分組)
跟住我聽到, 我都唔係好肯定佢咩意思, 因為每隊有男有女, 咁都得??
咁都得~
我見到對面d男仔真係好唔比面, 佢地話黎就黎, 見到d女仔一控波就埋去, d女仔已經用個背脊對住佢地, 班男仔仲好似想肛交咁= =
我同埋個macau仔就無佢地咁狼~ 不過都仲好狼xd (個macau仔叫kevin, 咁啱同我同一隊)
我地果隊有個女仔好似叫anabella, 唔知係咪咁串,
佢又好似幾鐘意打籃球咁, 我見佢尋日break果陣已經有話想射下波, 不過無人理佢, 得我傳波比佢
今日我地打完正式"比賽", 我地輸左, 贏左果兩隊打緊果陣我地曬繼續, 個anabella 居然行埋黎join我地
咁就黎啦
嘩! 今次對面果男仔真係勁喉琴, 真係想姦左佢咁, 差d攬住左佢,
呢d時候緊係唔好理啦 叫佢傳波先算
佢傳左波, 個男仔就無得攬lu
個女仔雖然好明顥係唔識打o既, 不過都入到幾球, 搞到對面隊都灰灰地
今日我唔知咩事, 好準, 好正! 行到差唔多三分線果位一起手就入(雖然個場係細場 不過都係外圍位), 射到佢地唔mark我都唔得
打完波走果陣, 唔知咩事今日做下gentleman, 見到有個女仔想囉tissue, 但係個機kick住左
我行埋去同佢搞返掂部機, 換左個thank you 返黎
wow~ xd
跟住走果陣又見到anabella, 又好gentle咁同佢講再佢:bye bye~
不過我諗我聽日又唔記得左佢地係邊個嫁啦~
|