今日上堂, 有個一分鐘演講
佢比個城市你, 你要sell佢
我見到隔離果條友個城市係 hong kong, 我真係好想殺左佢然後囉左佢個題目黎做
我要講paris, 其實都唔算難, 不過都唔易, 因為我未去過, 真係要老吹
我發覺呢度d人o既抵笑能力真係好低, 我乾咳左兩聲, 其實都唔係諗住搞gag, 但係佢地就笑曬,
笑咩呢下?
不過就係因為咁比班老師勁讚, 其實佢之前有個short presentation教我地做speech果陣應該要點做
其中一點係know ur audience, 姐係要知道你對象係咩, 然後揀應該講o既內容
我好成功地發現我o既audience一係就係visitor, 一係就係學生身份
所以就陣係講幾個景點, 同埋學習o既地方
不過呢樣嘢反而無老師留意到, 唔好理啦
跟住又有個presentation要做, 其實個大topic就係conflict management, 咁就比個情況我地演繹出黎, 同埋做埋個解決方法出黎
個情況係:你有個fd成日喺你唔得閒o既時間揾你
真係hea到爆, 我地個故事陣係得兩個人, 所以原來應該陣係得兩個人做,
但係由於呢個問題真係超易解決, 就係同佢講你唔得閒
所以超快做完, 個老師就叫我地做多個解決方法
跟住就叫左我出去做....
班人又笑左, 其實我都唔知個笑點係邊= =
佢地仲笑得好開心添....
今日wally黎接我, 因為今晚去佢朋友屋企燒烤
但係3點就放, 所以我地去睇戲, 睇the last avator (應該唔係avator, 但係佢係咁讀)
睇完去果個人屋企, 點知佢地都未返到, 我地又再出去, 去左個商場買gel
今晚識到幾個好風趣o既人, 真係正! 飲左好多杯酒 (對於我黎講)
日本果隻酒, 白酒, 紅酒, 乜都飲過曬
原來今日請客o既係香港劍擊第一代, 喺hong kong fencing association 個history有佢名!
仲有今日個大廚自己真係大廚, 帶左勁多好正o既調味料黎
今日真係超滿足, 又有得聽佢地d故事
最仲要係, 又有酒飲!
|