行入去洞梓,
朝早9點幾果陣果太陽已經曬到喊,
果袋又放左勁多嘢, 好重, 所以忍唔住除左件衫, 行到入去至着返
去到都唔知做錯左d咩, 係咁比人話, 唉... 乜我真係咁唔受歡迎咩? 坐定先鬧都未遲呀
又比人講呢樣講果樣, 本來諗住開開心心, 比佢地講到無曬心情, 比手信佢地, 又要話呢果唔靚, 果樣唔好駛, 咁醒你地去買啦
我都唔知今日做咩事, 好似全部人都唔想見到我,
最仆街o既係羅詠琪, 影張相姐, 駛死咩
頂佢地班友唔順, 入去房訓下, 但係又訓唔着,
我都唔知自己為乜要咁想見佢地, 佢地都唔當我係朋友..
真係想以後都唔再見佢地啦
唉... 返到屋企, 又見到helen, 同佢傾到4點佢就去左訓覺, 佢鐘意左個叫ykm o既人, 但係又唔敢表白, 同我傾左兩個幾鐘都係講呢個人
跟住我都頂唔住, 訓左兩個鐘, 睇黎仲未適應到時差
今日居然仲想約佢地同王俊賢見下面, 睇黎都唔駛諗啦
|