唉, 唔經唔覺又過左一個暑假
仲記得上個暑假係我人生中最無聊o既一段時間, 今個暑假應該係我人生入面最充實o既一段時間
隻死人手o既事, 都唔知開心定唔開心好
揀科o既煩惱, 去到加拿大都仲要諗
去加拿大, 同一埋親戚相認, 參加左個好好玩o既course, 去左好多景點玩, 又識左個咁好o既女仔...
仲好記得喺間bar度識佢~ 我囉住支blue, 佢就叫左支molson
我見佢個樣咁鬼死靚又係中國人, 就行埋去問佢囉電話, 點知佢又比禾
跟住就... 係囉~
唉, 宜家真係好掛住佢
係禾, 今日又去左針灸, 痛到無朋友, 雖然本身都無乜..
吉完宜家仲痛緊
唉~ 聽日就返學啦, 唔想返學, 雖然年年都咁講, 但係其實得今年係真係好唔想返, 唔知點解
點解我筧得自己好似唔同左咁嫁..
|