咩料呀邊有咁痛嫁...
針灸, 又針啦~
落五針, 頭果五秒都唔覺痛.. 仲同黃子瑜腥msg, 同佢講, "落左針都唔痛o既, 繼續"
腥左出去之後即刻黎料...
第4針痛到無朋友, 好似落左骨咁樣(雖然我知一定無咁深)
不過痛到成點位紅曬, 所以話穴位真係中國人一個超級大發明!
講開又講, 今日counter個女仔又同我傾計, 又傾埋d無聊嘢
佢話睇唔出我係拔萃仔, 話我好勁 
跟住又見到第一次同我針灸個醫生, 好後生果個, 問我有無女朋友果個~
佢話, "咦? 返學即刻染返個頭禾~ 乖仔!"
= =求其啦~ 都無得我唔染啦~
又同個小學同學食飯~ 哈哈哈哈哈哈.................
就係咁啦, 又痛苦又開心o既一個黃昏
|