長跑比賽, 都唔係好多姐, 圍住間學校跑兩個圈, 如果係小學o既話應該都唔駛8分鐘,
不過中學就要半個鐘倒咁炸ma~
可能太耐無練過劍o既關係, 乜體能都無曬~
不過對於一個第一次跑長跑o既人黎講, 我都算唔錯嫁啦~
下年又跑先, 不過下年要跑3個圈