| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
第一日就咁慘~  |
分類: 未分類 |
第一日返學就咁多野做.......真陰公
覺得好辛苦><
狂聽老師講<雞腸>.....有D5識咁la~
死!!!重要準備明天的英文自我介紹2mins,
痴線的 介紹自己洗5洗2mins 呀~
唉~以後嘅日子都5知點過..........
今日連個天都5幫我哋ar........
|
|
|
wylie 於 2006-09-06 06:40 PM 發表:
|
網主回覆
ok  Posted at 2006-09-07 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wylie 於 2006-09-05 07:05 PM 發表:
hi~我依家先知你有日記啊~~
我地日日測驗,好辛苦~~
買野有買死我地--
以後日子都唔知點過(講到好長遠下--)
|
網主回覆
5緊要la~不過要多D黎wo........because u are my best fd  Posted at 2006-09-05 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都係咁啦,
要buy十幾個快勞,
洗左我67元!!!
|
網主回覆
me too~ 真可憐  Posted at 2006-09-04 08:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|