路人のBlog
CM><PLEASE~
spykiller
暱稱: 路人甲™
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
.......................
囧[測完驗]囧
囧[就黎測驗]囧
No topic
2009-10-17
文章分類
全部 (6)
life (5)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 20
今日人氣: 10
累積人氣: 457
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


囧[就黎測驗]囧 分類: life

                                                                                                                                      就黎測驗,尼排好忙

                                                                                                                     本來想每晚溫通宵,無奈次次都溫到訓o左

                                                                                                                   用o左成兩個禮拜溫IH,CH,Scient,都未熟T ^ T

                                                                                                                 加上中英數完全未溫,到抵我以後要點過???

                                                                                                                           真係想唔溫書都o羅full marks~    ,3,

 

 

                                                                                                                                 不過其實我又洗咩禁緊張???

                                                                                                                                      測驗只不過係佔20%

                                                                                                                                  呵呵,唔洗敬~(自已扼自已)






訪客留言 (返回 spykiller 的日誌)


kt1996 於 2009-11-02 04:38 PM 發表:
 比心機丫..哥哥=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OnEI1 於 2009-10-30 08:16 PM 發表:
呵呵=]
加油囉''
我地未洗住呀XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching_112 於 2009-10-25 06:00 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YYYOGA 於 2009-10-24 06:39 PM 發表:
CoMM3n+ =]
我都就黎測驗=v=''
加油啦;;細路*v*''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 細路,我大gror你...
Posted at 2009-10-30 09:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cra3y_L0v3 於 2009-10-24 06:30 PM 發表:
 c0MMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kt1996 於 2009-10-24 05:52 PM 發表:
路過的cm"可以回我不?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你是誰??????????????????????????????=3=
Posted at 2009-10-24 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

Posted at 2009-10-30 09:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]