就黎測驗,尼排好忙
本來想每晚溫通宵,無奈次次都溫到訓o左
用o左成兩個禮拜溫IH,CH,Scient,都未熟T ^ T
加上中英數完全未溫,到抵我以後要點過???
真係想唔溫書都o羅full marks~ ,3,
不過其實我又洗咩禁緊張???
測驗只不過係佔20%
呵呵,唔洗敬~(自已扼自已)