我表妹今朝一大早就去左我姨丈到啦.. 哇,, 琴日成日講普通話., 依家講唔番廣東話,, 慘.. 呀yuki今日嗌我串人,, 咁我又就黎要出去食飯.. 咁我就嗌左謙哥哥仔黎幫手啦.. 好激呀,, 仲話要接放學tim..!! 不過我係個到話.. ""你地奶都未斷就唔好學人出黎串啦!!"" 差唔多咁的意思啦.. 實質係點,,我又唔記得左啦.. 我有失憶症嫁嘛.. haha,,!! 唔該晒你呀!!謙哥哥仔!!