今日..我同張茜茜去逼tim sir請我地踩單車(其實都唔算係逼..係佢話請我地)..個陣..because我地各踩慣左其中一架..點知個架車俾人攞左.搞到我地一直係到追.. 踩完之後..去左張茜茜我home到玩..and then就番左my home..點知我至憎的人來左..仲睇我的碟tim..but..我都冇話借俾佢..而呀媽又幫住佢..搞到我自己go back to my bedroom..我好後悔點解我要咁早就番my home呀!!~ 好嬲呀!!