今日..本來係冇咩特別事發生的.. 到夜晚的時候..我呀媽bought左d藥俾我..我最初以為唔係好苦..我應該可以頂得順的.. so..我就飲左一細啖..點知..飲左之後爭d想扣喉..原來仲苦過苦瓜湯多多聲..跟住..我就咬 住粒陳皮梅..但都仲係好苦..逼於無奈咁飲左..飲完之後爭d想死..真係苦到呀.. 勸告大家千祈唔好飲健康工房的藥呀!!~