今日係補習社的時候..呀sir只係叫我地溫常識溫半個鐘..之後就溫數學喎..係個度逗留左四個幾鐘..個四個幾鐘起碼做左五十幾至一百條數呀!!~未考試個腦都已經痴痴地啦.. 補完之後仲要落雨..好彩有人遮我姐..如果唔係..一早已經變做落湯〝豬〞啦!!~ 睇怕聽日的遊戲都冇著落啦!!~ angrily!!~