今日..本來都冇咩的.. 點知..我呀媽就出左去..我同呀哥就自己係到.. 睇睇下個套《春天後母心》(晚上7:30本港台播出)..到到感人個part的時候..喊左出來.. 跟住係沖涼的時候又喊..個套戲感人到呀!!~第一次都已經搞到我喊啦.. 到大結局米死..我諗我要同呀媽講番來的時候..叫佢買多d tissue先得啦!!~