今日由於天雨的關係..兩個小息都係classroom到放..
唔記得左..係第幾個resses的時候..突然有人係到大嗌..
我走出去睇下..原來..佢地話個天係yellow coulur..
嚇得我..仲以為咩大事發生tim..跟住eat完lunch之後..
老師話頭先落咁大雨係紅色暴雨警告..真係唔應該啦..
都唔知聽日有冇得上P.E. .....
第二個小息的時候..kinki同埋angel係咁引我笑..
搞到我噴水..and then,,枝水仲要倒'寫'左喎..
搞到我地三個係到抺地...真係...唉..
|