好恐怖牙!!
朝早7:45就醒左,,8:20出門去行山!!
番到學校,,見到好多同學仔,,坐左系小賣部到等,,(其實系吾系系到"餵蚊"多d呢!!)
跟住見到Ava,,同佢傾左一陣,,,,
架車終於黎啦!!
到達左個個乜乜遊樂場啦........
系個個乜乜遊樂場到晒左勁耐先至去行山....都已經企到中暑咁制..先至同我去行山!! =﹏="
終於開始行山啦...........
好大陣仗牙,,我地成村人系到過馬路,,d policemen系到指揮,,,因為我地的關係,,搞到勁塞,,d司機真系慘,,,,
行牙行,,行牙行,,,行牙行,,,,,
終於行完啦!!(中間skip左一d野,,,想知的,就"系任何時候的朝早問我啦")
我同Ava一齊行,,我地好叻牙,,一次同都冇停系到休息過牙!!
系行緊的時候,,有一班,,男性的人(男仔同埋男人)系到狂唱歌!!!搞到我地勁無奈!!
行完之後,,我地等埋牙Mr.Leung就啦!!(當牙sir站崗個陣,,我見到佢個袋有部gameboy牙!!WAKAKA!!)
坐車番去個陣,,我地系到同牙sir傾計,,勁開心!!
跟住到12:00我就到左補習社,,勁無奈,,, 系個到打機打到13:00....
跟住開始補習.......
補習期間,,,,狂被牙sir鬧!!勁無奈囉,,,我隔離個個米仲大聲過我,,,又吾見你鬧佢,,你同佢講的任何一句都吾惡牙!!
以後都吾理佢!!我好憎理想入面每一個人!!(老師同埋某d系到補的人)
補完之後,,
immediate咁,,去左yue-men商場買persent送比牙珊!!
跟住就去左佢屋企....
比人點左一輪,,終於到牙珊屋企樓下!!
系到等牙等,,,牙晴終於黎到啦,,,
勁無奈的系,,,佢冇啦啦系條柱後面大嗌"松"..又嚇死我,,,,
(都話我心血少,,吾嚇得!!)
到17:??,,我地幾個落左去打排球,,但系我同牙珊系冇玩過..
最勁的系,,佢地打到飛左去第二到..搞到我要企系xxx隻腳上面攞番,,,
仲整到隻手tim,,,,
我地玩牙玩,,玩到18:00,,準時走佬!!
哇!!今日系有史以黎,,,打得最多野的一次牙!!打左足足40分鐘牙!!勁野!!
|