今日ut呀!!(unitform text←唔知係唔係咁樣串),,姐係考試,,,勁恐怖,,考成一個禮拜....今日就考科學同埋中文先,,,中文都話ookk啦,,,科學就byebye啦,,,差唔多全部答案都係亂填!!唉,,,好驚肥佬呀...唉!! 今日番左小學,,,勁好笑,,個個o晒咀係到諗點解我地會番左去....好懷念以前同小學同學一齊ge日子呀!!你睇下我地d一齊影ge相,,,幾happy呀!! 萬人青年音樂會ge時候.... 好懷念呀!!