禾今日先再寫日記..大家唔會嬲 嬲 掛...禾都唔想,,不過真係巧忙.. 禾諗都冇乜人上黎睇禾的日記啦..... 禾近排都巧唔舒服哇.... 岩岩派左成績啦....巧唔掂哇....平均分先有59點幾......全班36人,,,我排第25哇....巧瘀哇..... (〒︿〒)