琴日隻腳整親..
今日考完試之後..
又去左M記..←(仆街之處!!!!!!!)
不過今次係傾正經野,,
我地包括:貓"cherry"angel"班長"ca"我..
係M記到傾班會活動的事..
我地就諗住係星期1 BBQ..
但係唔知會唔會全班都出到席呢??
好期待..
不過其實我地又未確實的..
不過,,都好期待!!
去到我呀嫲屋企要食飯..
我表妹又發癩..
冇啦啦行埋黎,,跟住打我..
仲要話::行開..行開!
我心諗::好似係你自己行埋黎咋喎..
超無奈,,
佢仲係到打打打打..
唉,,
最慘的係,,
佢自己唔夠高打我個背"隻"..
佢打我個傷左個到囉!!←(膝頭哥是也!)
真係比佢激死..!!
唉..
對住佢真係無話可說,,!!
依家先得個2歲幾就成日打人,,
又鬧人,,又野蠻,,又任性..
都唔知佢大個會係點.,,.
唔敢想像..
番到屋企先慘,,
我呀哥係到用我部機,,
我係佢隔離..
佢成日都勁大動作..
搞到佢郁到張凳.,,
張凳又撞到我的受傷之處..
唉..
都已經係唔知第幾次啦,,
又比佢激死!!
我諗你地遲d想見我的話呢,,
1定係醫院到見啦,,
對住佢地2個,,
我遲早死比你睇,,!!
|