haha
琴日同lonlon,肥蟲去look ling
雖然我地3個都病病地,但我第一局打左4個全中0.0
贏左佢地!xd
第2局就3個全中,但lonlon贏左\\
最後比數係:我有3林麥旋風+10蚊
lonlon就6杯
haha,肥蟲今次真係要打比oral^^
=============================
之後去左睇3
真係好多都好令,但有d太貴,又有d5岩我~.~
最後買左幾件就算
.....
今日再戰!