9,10號係一年一度ge校運會,當然我都係有種期待的感覺
但也如我所想的再一次失望
唉~
又要用好多$,又乜都吾比玩,
仲有隻dog我去到邊跟到邊.,
成個on9 boy咁,亂吠,
算,5講d dog
我2日都係去左間一品度食...
講真!5多好食,但可以同lonlon打gvg,當然也是輸....
咁去到下就,成班係度玩d5到你5話膠ge野!
XD~
比,一個同學拍左落泥~
可惜上傳5倒....
邊個想睇就msn我la^_^
===============================
到左晏就,就同穎bb傾計=______________=
成粒鐘....
好開心.^_^
haha,
去到夜晚,本身話同lonlon睇戲,
之後mama話同我睇鞋,之後又走去放我飛機,
我都吾知佢想點....
話去又5去,搞到我街又冇得去,仲放埋人飛機=__________=(lonlon,b lon sorry,早知一早同你去睇戲好過~!)
|