哈哈,新年假都到左尾聲
但功課….真係XD
之前戈幾日,唉…
Lonlon都講左,日日都look ling,打機,睇戲,食飯
日日都過百….
仲要係好悶TIM,
琴日去18番
同lonlon,
我地明明一人一個面
戈條友比左二個豌我地!-,-
佢je係當我地係咩?
我都係度講:二個男仔食飯
係好正常ga!
同埋心理都係冇問題
(+上我5係gay)
今日仲成點鐘走去tower,
排隊買飛,排左成半個鐘
埋到去,佢話冇位,真係.#$%^&*(@#$
所以今個新年真係超超超悶,
又冇新年feel,
都係咁,
玩埋聽日就開始做HW!
|