今日比giegie叫左我去聖心ge義賣會
本身真係幾開心幾期待
點舍去到得1個攤..
仲要吾陪我地行tim
搞到得我地三個係度,
又比d女仔睇住哂,
變左怪物咁,女校入面有三個男仔
haha,不過戈個feel都幾過癮ga^_^
之後企左埋一邊,認真咁睇下
原來聖心.真係幾大ga,
雖然吾比我地行入入面,
但就咁睇入去已經覺得好大la,
真係第日想搵返次真真正正咁入去慢慢行下,
好好咁影下相
體會一下giegie同埋step姐佢地平時ge校園生活