blog~
記憶就是給殘留在這'
cm就是給安放於此
幸福就是存放在這
夢想就是被滅於此
ss13
暱稱: ~東~
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« December 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
你走了,但我對你的情常...
野餐ar..
豆號
明明...
文章分類
全部 (46)
心中感受 (22)
生活 雜記.. (22)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 239
今日人氣: 11
累積人氣: 1251
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


聖心原來也很大的 愉快 分類: 生活 雜記..

 今日比giegie叫左我去聖心ge義賣會

本身真係幾開心幾期待

點舍去到得1個攤..

仲要吾陪我地行tim

搞到得我地三個係度,

又比d女仔睇住哂,

變左怪物咁,女校入面有三個男仔

haha,不過戈個feel都幾過癮ga^_^

之後企左埋一邊,認真咁睇下

 

原來聖心.真係幾大ga,

雖然吾比我地行入入面,

但就咁睇入去已經覺得好大la,

真係第日想搵返次真真正正咁入去慢慢行下,

好好咁影下相

體會一下giegie同埋step姐佢地平時ge校園生活






訪客留言 (返回 ss13 的日誌)


Bmona_love 於 2010-05-09 06:41 PM 發表:
聖心英定中!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇分ga,一間個
Posted at 2010-05-09 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ydniC625 於 2010-05-09 04:15 PM 發表:
我都未入過聖心~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xpce 於 2010-05-09 02:39 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Anthony30795 於 2010-05-09 02:37 PM 發表:
orz cm........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cindIIIII 於 2010-05-09 01:42 PM 發表:
' Comz;).
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samsam96119 於 2010-05-09 10:31 AM 發表:
haha ;o)
一日掛住溝囡
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



knig8279 於 2010-05-09 04:07 AM 發表:
=.=搞到我都想入去睇下有幾大......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Angushoi 於 2010-05-09 01:52 AM 發表:
你唔好發夢喇~ 轉聖心tim la你直頭-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

轉倒都讀吾倒la...
Posted at 2010-05-09 11:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]