{♥}心為你傷;淚為你流★°╮
 
×`你的地位♥無人能取替)因 為我咫湲伱壹個(
●×即使我們不能愛至天長地久★×|▋
我會不顧一切地去愛你〢°
[[*..我最愛的人*是你_▂+°*|
▃*我還是 堅持著 不想失去你|■*×*
◆相信在將來°我會跟你在一起"×|[]
 
 
sskaibaby
暱稱: ★〞× 淚兒﹏|'[ ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
×' 日子一天一天地過...
●'吾開惢;]
甜甜=]
悶悶;<
×甜品:]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥ BuBy 音樂盒 ♥
eingzone.com
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 104
今日人氣: 2
累積人氣: 1133
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
 
(( = 19 / 05 __ 2009 =]]
 
欲哭無淚

今日好吾開心,,MSN又吾知點解ON吾到!頂...激死我了!

嗚嗚...今日甘黑仔架-3-唉...日日都要去補習班到5點30分>.<

好累LO...今日都吾知做咩...最後個2堂係甘去洗手間洗臉....都吾醒喔.3.

我都10點30分就訓架啦,,唉...都吾知點解呢幾日甘累既...

可能係天氣熱又吾比開冷氣,,訓吾到吧...又累又吾舒服喔!好辛苦丫=3=

點做丫~又冇人可以倍下我傾下計BO=V=吾開心...

好多野做喔,,今日英文默書,,又要100分先比走,,OK的..幾簡單的!

第一次就OK左了...好開心!但係好多功課做哇....(又冇人教我做)

好吾開心哇...都吾知幾時有得ON 番個死人MSN= . =

超超....咪都吾好玩!點解部機可以甘廢既!?

 
日誌出爐時間 : 2009-05-19 09:24 PM
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 十卜下啦
 
 
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|