{♥}心為你傷;淚為你流★°╮
 
×`你的地位♥無人能取替)因 為我咫湲伱壹個(
●×即使我們不能愛至天長地久★×|▋
我會不顧一切地去愛你〢°
[[*..我最愛的人*是你_▂+°*|
▃*我還是 堅持著 不想失去你|■*×*
◆相信在將來°我會跟你在一起"×|[]
 
 
sskaibaby
暱稱: ★〞× 淚兒﹏|'[ ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
×' 日子一天一天地過...
●'吾開惢;]
甜甜=]
悶悶;<
×甜品:]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥ BuBy 音樂盒 ♥
eingzone.com
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 104
今日人氣: 0
累積人氣: 1151
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
 
(( = 13 / 06 __ 2009 =]]
 
- 同表姐行街街 -

今日無聊去左荃灣等表姐,,

行行下,,見無聊得制...

搭左車車去左葵芳行,,

係甘打比條粉腸叫佢出黎LA...

點知佢掛住打機LO...

好火LO...

無野好講-3-

只能說一聲        ---我真的好倒楣LO..."

越打越火LA    >.<

買左好多野喔....

開心番LA....

但係買吾到我想買個D波鞋LO>3<

行完街街之後,,去左食米線...(我的最愛)

開始肥左了   =3=

要減肥了...

好謂食呀我....

點減好呢!?

:(食到飽飽LA,,去左表姐屋企玩電腦,,

)(打算係到訓埋MA,,

鬼叫屋企冇電腦玩咩xDD

呵呵....奸笑中!

明天有機會的話就再打了....

我諗都冇機會架了,,

鬼叫我懶咩...嘻嘻....

- 可能下次再打的時候都係10世後既事了....

各位保重了...

[[睇完留個cM先好走呀;

                                        [[否則會死得好慘.....-V-

 

 
日誌出爐時間 : 2009-06-13 09:10 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 十卜下啦
 
 
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|