| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
(( = 24 / 10 __ 2009 =]]
呆呆的一天=[
今日同平時一樣,,
係屋企呆左成日,
如果細佬吾係要補習,
我就有得番教會了,
t^t原本想出去行下街街,
點知又吾想出去=.="
唉...
心情吾好,
一d買野慾都冇lor,
小平平牙,,
您幾時係大陸交流完牙>.<
我好想您牙,
快d番黎呀>.<"
想大哭一場,
何惜冇人陪伴,
誰能給我勇氣面對一些不愉快的事!?
人生的路上怎麼都有一些阻礙您前進的東西!?
遇上挫折,
只能等人黎幫,
自己卻咩都做吾到!
當初有您們的支持,
令我有勇氣突破自己的障礙,
但現在沒有了您們的保護衣,
我應該怎麼去走我的路呢!?
或許是我太過依賴吧!
我應否學會獨立呢!?
唉...
希望是人比的,
但希望都是人破壞的,
我希望自己係星期2番學當天,
給所有我的課外活動,
遲去,好嗎!?
反正當初都是因有您們而去加入的,
但現在都沒有了容納我的地方,
還不如早早的離開,更好!
講真..
甘奈都沒試過甘吾開心架,
其實我做錯左d咩!?
好灰t^t
我期望有新的轉變!!
今日打住甘多先..
明天見吧!
日誌出爐時間 : 2009-10-25 12:11 AM
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 39 | »
|