| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
(( = 17 / 03 __ 2009 =]]
×莪滴巧朋友×
方廢多時滴QOOZA,,
比莪重用番la...
嘻嘻...
誰叫我這麼懶嗎!?
常常都吾記得左打日誌xDD"
唉...都吾知隔左幾多日>.<
最近心都煩到死la...
莪都吾明,,仲係一點都吾明lo -0-哂
點解我會有d甘既同學架!?
算吧...都廢時再提la,,
佢地甘鍾意講米講到夠lo...
廢時再哂埋d時間去理!!
D人問我!?
點解吾話佢地呢!?
莪心諗好好笑吖!
話完佢地又點姐,,
吾洗甘奈...d人米又再講...
我話黎都廢既....
反正把口係人地到...
想控制都控制吾到既...
好耶...
星期6同細佬妹仲有My Good Friend巧巧一起去溜冰!!
嘻嘻...
好期待喔!
但好驚去吾成呀>.<
我吾制呀!
我一定要去呀...
甘難得先約到佢^^
唉...
最近生病左...
咩都吾食得-3-
要快d好番^3^
同巧巧同病相憐,,哈哈...
日誌出爐時間 : 2009-03-17 10:04 PM
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 39 | »
|