{♥}心為你傷;淚為你流★°╮
 
×`你的地位♥無人能取替)因 為我咫湲伱壹個(
●×即使我們不能愛至天長地久★×|▋
我會不顧一切地去愛你〢°
[[*..我最愛的人*是你_▂+°*|
▃*我還是 堅持著 不想失去你|■*×*
◆相信在將來°我會跟你在一起"×|[]
 
 
sskaibaby
暱稱: ★〞× 淚兒﹏|'[ ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
×' 日子一天一天地過...
●'吾開惢;]
甜甜=]
悶悶;<
×甜品:]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥ BuBy 音樂盒 ♥
eingzone.com
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 104
今日人氣: 10
累積人氣: 1147
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
 
(( = 17 / 03 __ 2009 =]]
 
×莪滴巧朋友×

方廢多時滴QOOZA,,

比莪重用番la...

嘻嘻...

誰叫我這麼懶嗎!?

常常都吾記得左打日誌xDD"

唉...都吾知隔左幾多日>.<

最近心都煩到死la...

莪都吾明,,仲係一點都吾明lo -0-哂

點解我會有d甘既同學架!?

算吧...都廢時再提la,,

佢地甘鍾意講米講到夠lo...

廢時再哂埋d時間去理!!

D人問我!?

點解吾話佢地呢!?

莪心諗好好笑吖!

話完佢地又點姐,,

吾洗甘奈...d人米又再講...

我話黎都廢既....

反正把口係人地到...

想控制都控制吾到既...

好耶...

星期6同細佬妹仲有My Good Friend巧巧一起去溜冰!!

嘻嘻...

好期待喔!

但好驚去吾成呀>.<

我吾制呀!

我一定要去呀...

甘難得先約到佢^^

唉...

最近生病左...

咩都吾食得-3-

要快d好番^3^

同巧巧同病相憐,,哈哈...

 
日誌出爐時間 : 2009-03-17 10:04 PM
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 十卜下啦
 
 
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|