{♥}心為你傷;淚為你流★°╮
 
×`你的地位♥無人能取替)因 為我咫湲伱壹個(
●×即使我們不能愛至天長地久★×|▋
我會不顧一切地去愛你〢°
[[*..我最愛的人*是你_▂+°*|
▃*我還是 堅持著 不想失去你|■*×*
◆相信在將來°我會跟你在一起"×|[]
 
 
sskaibaby
暱稱: ★〞× 淚兒﹏|'[ ×
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
×' 日子一天一天地過...
●'吾開惢;]
甜甜=]
悶悶;<
×甜品:]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
♥ BuBy 音樂盒 ♥
eingzone.com
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 104
今日人氣: 6
累積人氣: 1143
*●°×[____幸福終有一天會從你手心中消失≠..,,;!|!*"
*||![']]●深深愛著你導致我今天心如刀割]..+╯]]!!☆
 
(( = 03 / 01 __ 2009 =]]
 
●`吾悶沁牙

今日巧悶Lo~

一大清早,,牙妹個同學就殺到Lo-333-

冇得訓La>333<

點解呢!?

因為我被人拉左去打籃球>.<

好彩冇咩人仔姐=.="

否則就一定冇得打0.0v

打左好奈...

就去左公園玩Lo...((係米好有童真呢!?))

但有點悶囉,,

就自己番左屋企La@.@

係堅企見冇咩好做,,

就開左電腦睇鬼電影0..0

巧恐怖喔><"

跟住牙媽番左黎...

食埋飯就又同細佬妹落左公園玩Lo!!

好   HaPPy  牙!!

但係落到去先知超悶架....

咩都冇得玩...

最後走前...

細佬妹留底我一個就自己番左屋企囉!!

好 鬼 火-.-"

我吾再同佢地落去架La,,

哼哼.........(巧 生  氣

番到屋企,,

食埋晚飯就沖涼訓左La

明天再打過0.0+

 
日誌出爐時間 : 2009-01-03 10:45 PM
 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 十卜下啦
 
 
|!*"". ||\ × °..太多希望,受傷的只會是自己﹡〢▌|!'
■°× ˙如果我是時間之神我會把和你抱緊的剎那間的時間停止,×."|!!|